Mandagens måltider – de nemme løsninger

 

Jeg har besluttet at det er på tide med en ny omgang Mandagens Måltider. Mest fordi jeg egentlig synes, det er meget skægt sådan at få et overblik over, hvad man får spist i løbet af sådan en dag 🙂

I sidste uge havde jeg ferie og jeg nød det i fulde drag. I princippet har jeg stadig ferie (altså fra universitetet – det har jeg jo i lang tid), men i går var første dag i i hvert fald halvanden måneds fuld tids arbejde. Så der er mange madpakker i min fremtid! Og den madpakke jeg havde med i går bliver nok en hyppig genganger, da det er en af de nemme og lækre – efter min mening.

Men, anyway, her er hvad jeg spiste i går:

 

 

1. Morgenmad: Havregryn med mælk og lækre modne nektariner.

2. Frokost: Min go-to madpakke, når jeg ikke lige har rester – eller gerne vil have nem madpakke til en uge. Rugbrød med smøreost og kyllingepålæg og godt med snackgrøntsager. Her er det agurk og peberfrugt (as if you couldn’t tell!).

3. Eftermiddagsmåltid: Lækker yndlingsmellemmåltid. Edamamebønner med salt og citron. Mmmmhh ♥

4. Aftensmad: Endnu en hurtig ret til de dage, hvor man enten ikke har tid eller ikke gider det helt store – hvilket jeg desværre har ret ofte for tiden 😉 Pitabrød med hjertesalat, majs, skinketern og hytteost. Jeg plejer at lave en stor portion salat og spise noget af det i pita og resten med gaffel ved siden af. Hvordan spiser I pitabrød? 🙂

 

Hvad var det bedste I spiste i går?

Umiddelbart tror jeg, det var aftensmaden for mig – den kombi er the bomb! Men edamame er nu også altid lækkert 😀

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *